A stampa digitale si riferisce à i metudi di stampa da una maghjina basata in digitale direttamente à una varietà di media.[1] Di solitu si riferisce à a stampa prufessiunale induve i travaglii di piccula stampa da l'editoria di scrittura è altre fonti digitali sò stampati cù stampanti laser o inkjet di grande formatu è / o grande volumi. A stampa digitale hà un costu più altu per pagina cà i metudi di stampa offset più tradiziunali, ma stu prezzu hè generalmente offset evitendu u costu di tutti i passi tecnichi necessarii per fà i piatti di stampa. Permette ancu di stampa nantu à a dumanda, tempu di turnaround brevi, è ancu una mudificazione di l'imaghjini (dati variabili) utilizati per ogni impressione.[2] U risparmiu in u travagliu è a capacità sempre crescente di e presse digitale significa chì a stampa digitale hè ghjunta à u puntu induve pò currisponde à o rimpiazzà a capacità di a tecnulugia di stampa offset per pruduce tirature di stampa più grandi di parechje millaie di fogli à un prezzu bassu.
A più grande differenza trà a stampa digitale è i metudi tradiziunali, cum'è a litografia, a flexografia, a gravure, o a tipografia hè chì ùn ci hè micca bisognu di rimpiazzà i piatti di stampa in stampa digitale, mentre chì in a stampa analogica i piatti sò rimpiazzati ripetutamente. Questu risultatu in un tempu di risposta più rapidu è un costu più bassu quandu si usa l'imprese digitale, ma tipicamente una perdita di qualchì dettagliu di l'imaghjini fine da a maiò parte di i prucessi di stampa digitale cummerciale. I metudi più populari includenu stampanti inkjet o laser chì depositanu pigmentu o toner nantu à una larga varietà di sustrati cumpresi carta, carta fotografica, tela, vetru, metallu, marmura è altre sustanzi.
In parechji di i prucessi, a tinta o u toner ùn permeate micca u sustrato, cum'è a tinta cunvinziunali, ma forma una capa fina nantu à a superficia chì pò esse aderita in più à u sustrato usendu un fluidu fuser cù u prucessu di calore (toner) o UV. prucessu di curazione (inchiostro).
In a stampa digitale, una maghjina hè mandata direttamente à l'impresora cù i schedarii digitali cum'è PDF è quelli di software graficu cum'è Illustrator è InDesign. Questu elimina a necessità di una piastra di stampa, chì hè utilizata in stampa offset, chì pò salvà soldi è tempu.
Senza a necessità di creà una piastra, a stampa digitale hà purtatu tempi rapidi di turnaround è stampa nantu à dumanda. Invece di avè da stampà grandi tirature predeterminate, e dumande ponu esse fatte per menu di una stampa. Mentre a stampa offset hè sempre spessu risultatu in stampe di qualità ligeramente megliu, i metudi digitali sò stati travagliati à un ritmu veloce per migliurà a qualità è i costi più bassi.
Tempu di post: Mar-02-2017