U campu di a stampa nantu à a dumanda hè assai flessibile è pò generalmente risponde bè à l'interruzioni di a catena di furnimentu.
A prima vista, u paese pare avè fattu un grande prugressu in a so ricuperazione post-COVID-19. Ancu s'è a situazione in parechji lochi pò esse micca "affari cum'è di solitu", l'ottimisimu è u sensu di normalità sò più forte. In ogni casu, ghjustu sottu à a superficia, ci sò ancu alcune disrupzioni maiò, assai di quali anu affettatu a catena di supply. Queste tendenze macroeconomiche più larghe affettanu e cumpagnie in tuttu u bordu.
Ma chì sò i tendenzi macroeconomichi più impurtanti chì i pruprietarii di l'imprese anu bisognu à attentu? E cumu affettanu a fabricazione di stampa à a dumanda, in particulare?
Parechje cumpagnie, cumprese imprese di stampa à a dumanda, anu signalatu una crescita di a dumanda di i so prudutti. Ci hè parechje spiegazioni pussibuli per questu: - u rimborsu di a fiducia di i cunsumatori, l'influssu di fondi da e misure di stimulu di u guvernu, o solu l'eccitazione chì e cose tornanu à a normale. Indipendentemente da a spiegazione, l'imprese impegnate in a fabricazione à a dumanda deve esse preparate per qualchi volumi significativi.
Un altru fattore macroeconomicu impurtante chì l'imprese stampate nantu à a dumanda deve esse attentu hè l'aumentu di i costi di u travagliu. Questu hè assai in linea cù i tendenzi di l'impieghi più largu - certi travagliadori anu ricunsidutu a so dipendenza da u sicondu travagliu è l'occupazioni tradiziunali in generale, chì risultanu in carenza di travagliu, cusì i patroni anu bisognu di pagà più salarii à l'impiegati.
Dapoi u principiu di a pandemia, parechje previsioni ecunomiche anu avvistatu chì a catena di fornitura serà eventualmente disturbata, chì risultanu in restrizioni à l'inventariu dispunibule. Questu hè ciò chì succede oghje. I disrupzioni in a catena di fornitura glubale facenu più difficiuli (o almenu di tempu) per e cumpagnie di scala per risponde à a dumanda di i cunsumatori.
Una altra considerazione impurtante hè a rapidità di u sviluppu tecnologicu. In tutti l'industrii è i settori, l'imprese si scramblenu per adattà à l'ultimi avanzati tecnologichi è mantenenu cun l'abitudini cambianti di i cunsumatori. U ritmu di l'avanzamentu tecnulugicu pò aumentà a prissioni annantu à l'imprese, cumprese l'imprese di stampa à a dumanda, chì anu sentitu ch'elli sò in ritardu per via di prublemi di offerta, dumanda o travagliu.
In l'ultimi decennii, l'aspettattivi di e persone per a gestione ambientale corporativa anu aumentatu constantemente. I cunsumatori aspettanu chì l'imprese rispettu i normi basi di rispunsabilità ecologica, è parechje cumpagnie anu vistu u valore (eticu è finanziariu) di fà cusì. Ancu s'è l'enfasi di a sustenibilità hè cumplettamente admirable, pò ancu causà qualchì dolore di crescita, inefficienze tempuranee è costi à cortu termine per diverse cumpagnie.
A maiò parte di l'imprese di stampa à dumanda sò ben cunuscenti di i prublemi di tariffa è di altri prublemi di u cummerciu glubale - turbulenza pulitica è a pandemia stessa hà aggravatu questi prublemi. Questi prublemi regulatori sò indubbiamente diventati fattori in alcuni di i prublemi più largu di a catena di supply.
I costi di u travagliu aumentanu, ma questu hè solu unu di i mutivi per quessa chì a carenza di travagliadori hè cusì impurtante. Parechje cumpagnie trovanu ancu chì simpricimenti ùn anu micca u travagliu necessariu per scala è risponde à a crescente dumanda di i cunsumatori.
Parechji economisti dicenu chì l'inflazione hè ghjunta, è certi avvirtenu chì questu pò esse un prublema à longu andà. L'inflazione pò avè un impattu significativu nantu à l'abitudini di cunsumu di i cunsumatori è u costu di u trasportu di merchenzie. Di sicuru, questu hè un prublema macroeconomica chì affetterà direttamente a spedizione di goccia di stampa à a dumanda.
Ancu s'ellu ci sò certamente alcune tendenze maiò chì annunzianu più disrupzioni, a bona nutizia hè chì a definizione di stampa nantu à a dumanda hè assai flessibile è pò di solitu risponde bè à queste disrupzioni.
Tempu di pubblicazione: 14-10-2021